Kapitel 38

Vari Malin återigen förvånar alla genom att laga mat!

Idag provade jag att göra Espinacas con Garbanzos, vilket både låter och ser häftigare ut än vad det är (Spenat med kikärtor), men eftersom vi båda åt resultatet med god aptit tänker jag dra slutsatsen att det blev rätt så lyckat. Denna rätt är en mycket traditionell Andalusisk tapas egentligen, och vi har smakat det på tapasresturang, men den variant jag gjorde är mer som en gryta. Passade fint till Emmas kära mozzarella-sticks... 



 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmmmmmmums! Det ser gott ut!

2010-10-25 @ 22:10:13
Postat av: Åsa

Mmmmmmmums! Det ser gott ut!

2010-10-25 @ 22:12:06
Postat av: Olivia

Omnomnom

2010-10-25 @ 23:24:31
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Louise

Ser jättejättegott ut!

Mastercheif Malin.

(mozarellastickzzzzzzzzzzz <3)

2010-10-26 @ 00:13:47
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Moster

Åh, jag som älskar kikärtor....Jag inser att vi hädanefter får konkurrens i köket. (Topp!) Kan du inte leta upp mormors empanadas också, när du nu håller på rekar bland maträtterna? Älskar alla dina bilder & texter, kan man få lukt och smak oxå? Allt verkar SÅÅÅ härligt. Kramar från moster, hälsa Emma!

2010-10-26 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0