Kapitel 21

I vilket Malin hittar ett nytt sätt att roa sig på.

Nämligen att försöka fatta hur man designar om sin blogg. Förut hade jag ingen aning, men nu efter några timmars experimentering, känns det som att jag åtminstonde förstått principen med kodmallar och stilmallar och hela köret. Dock är jag fortfarande mycket imponerad av mina bloggande vänner, som är riktigt haj på sådana här saker!  Jag är väldigt mycket en sitta-i-flera-timmar-och pilla-med-små-saker-människa, så jag tycker att det är roligt.

Nu måste jag gå. Vi ska steka pannkakor med en osthyvel.  

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker bloggen blev toppen!

Jag saknar tiderna då jag orkade med sånt där, haha.



Saknar dig (er), hoppas pannkakorna blev goda! <3

2010-09-25 @ 14:34:16
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Hehe tack. Jag ville ha den i höstfärger för att kompensera för att det inte blir så mkt höst här...



Jag (vi tror jag^^) saknar dig också... Hoppas du inte stuckit när vi kommer tillbaka. Eller vad har du för planer nu?

2010-09-26 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0